sestdiena, 2010. gada 23. janvāris

Alise ķēdēs, Burka pilna ar mušām un riekstu čaumala...

Alise ķēdēs, Burka ar mušām un riekstu čaumala, jebšu labākā dāvana manā ceturtajā dzimšanas dienā, par kuru uzzināju vien pusotru desmitgadi vēlāk. Runa iet par grandž(grunge) grupu Alice in chains, un tās radošajām darbībām. Tā tagad apjuku, vēlos runāt savā ziņu dēlī pēc iespējas latviskāk, bet nu esmu nonācis pie brīža, kad jāuzdod viens no dižākajiem divdesmit pirmā gadsimta jautājumiem, kas skar daudzus dzimtās valodas mīlētājus-Kā pie velna tas ir latviski? Runa iet par vārdu salikumu Extended play, tildes tante man piedāvā tulkot to kā ilgspēlējošā plate, labi nav ne jausmas, kas pie velna tas. Izrādīšu savu zināšanu trūkumu šobrīd un teikšu, ka runa iet par grupas ilgspēlējošo plati(kurā ir septiņas dziesmas)- Jar of Flies (Burka ar mušām). Kurš ir pirmais ilgspēlējošais albums ASV, kurš sasniedza albumu topa virsotni. Šobrīd to vēl paveikuši vien Linkin Park un Jay-Z, bet ne tas no svara. Svarīgi ir tas ka albums palaists pārdošanā 1994. gada 25. janvārī, jebšu manā ceturtajā dzimšanas dienā. Šai albumā ir iekļauta man loti nozīmīga dziesma- Nutshell (Riekstu čaumala). Šo es sauktu šobrīd par labāko dzimšanas dāvanu, kādu varētu vēlēties. Saka ka gaidīt ir reizēm labi, es gaidīju pusotru desmitgadi, lai beidzot saņemtu šo dāvanu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru